روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN (اصلی)

10
اورجینال

کاسترول مگانتک 10W40 حجم ۴ لیتر

دسته: 5.00 از 5 برند: کاسترول
ارسال از 1 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول

ارسال با شانزلیزه اکسپرسدر تهران
خرید محصول روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN (اصلی)

قیمت: تومان ۷۷۰,۰۰۰

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN (اصلی)

قیمت و خرید روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN

روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شود. این روغن موتور تمام سنتتیک، در حجم ۴ لیتری ارائه شده است. همچنین، این محصول از سطح کیفی SN برخوردار است. این محصول با کیفیت بالا و تولید در داخل کشور، از بهترین روغن‌های موتور 10W-40 به شمار می‌آید.

روغن موتور کاسترول مگناتک ۱۰-۴۰ ، عرضه شده در فروشگاه شانزلیزه کاملا اورجینال شرکتی می باشد دقت فرمایید که با جنس های بازاری مقایسه نگردد.

برای بازدهی بهتر ماشین توصیه میکنیم حتما از اکتان وینز استفاده کنید

توضیحات

قیمت و خرید روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN

استعلام قیمت و خرید روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN یکی از پیشروان صنعت روغن‌ موتور است که با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، عملکردی بی‌نظیر را برای خودروهای شما به ارمغان می‌آورد. این روغن موتور ، مناسب برای طیف گسترده‌ای از خودروهای بنزینی و دیزلی، طراحی شده است تا در تمام شرایط آب و هوایی و رانندگی، از موتور خودرو شما به بهترین شکل ممکن محافظت کند. استفاده از این محصول، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد آن، به حفظ و بهبود عملکرد موتور و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمک می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایای روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN

  1. محافظت مداوم: یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول ، تکنولوژی “DuraShield” است که به طور مداوم از قطعات داخلی موتور در برابر سایش محافظت می‌کند. این تکنولوژی با تشکیل یک لایه حفاظتی بر روی سطوح، از تماس فلز به فلز جلوگیری می‌کند و در نتیجه، عمر مفید موتور را افزایش می‌دهد.
  2. عملکرد در دماهای مختلف: این محصول به دلیل گرانروی متعادل خود، عملکرد عالی در دماهای مختلف را تضمین می‌کند. در دماهای پایین، این روغن به راحتی جریان می‌یابد و در دماهای بالا نیز پایداری خود را حفظ می‌کند، که این امر به خصوص برای خودروهایی که در شرایط متغیر آب و هوایی کار می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.
  3. تمیز نگه‌داشتن موتور: یکی دیگر از مزایای دیگر این محصول ، قابلیت بالای آن در تمیز نگه داشتن موتور است. این روغن موتور با جذب و خنثی‌سازی رسوبات و ذرات کثیف، از تجمع لجن و آلودگی‌ها در موتور جلوگیری می‌کند و در نتیجه، عملکرد بهینه موتور را حفظ می‌کند.

اهمیت استفاده :

استفاده از روغن موتور اورجینال کاسترول مگناتک 10W40 SN تضمین‌کننده کیفیت و کارایی محصول است. با توجه به رشد بازارهای تقلبی و محصولات غیراصل، اطمینان از خرید روغن موتور اصلی کاسترول اهمیت ویژه‌ای دارد. محصولات تقلبی می‌توانند به سرعت به موتور آسیب برسانند و هزینه‌های سنگینی را برای تعمیر و نگهداری به همراه داشته باشند. بنابراین، توصیه می‌شود که این روغن موتور را از فروشگاه‌های معتبر و مورد تأیید خریداری کنید تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید.

نحوه تشخیص کاسترول مگناتک اصل

  1. بسته‌بندی و برچسب‌ها: روغن موتور کاسترول اصل دارای بسته‌بندی حرفه‌ای و برچسب‌های مشخص با هولوگرام‌های امنیتی است. دقت کنید که برچسب‌ها کاملاً خوانا و بدون هیچ‌گونه خدشه یا جای خط‌خوردگی باشند.
  2. شماره سریال و کد اصالت: هر بسته‌بندی روغن موتور کاسترول باید دارای شماره سریال و کد اصالت باشد. این کد را می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن یا نمایندگان معتبر بررسی کنید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.
  3. خرید از فروشگاه‌های معتبر: فروشگاه شانزلیزه تضمین میدهد که روغن موتور های ارسالی ما کاملا اصل و اورجینال می باشد حتی به شما ۷ روز گارانتی بازگشت بی چون و چرای محصول را میدهد.

خرید روغن موتور کاسترول ، با ویژگی‌های منحصر به فرد و تکنولوژی‌های پیشرفته خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حفظ و بهبود عملکرد موتور خودروی شما است. این محصول با داشتن قابلیت‌های محافظتی و تمیزکنندگی بالا، می‌تواند به طول عمر موتور کمک کند و هزینه‌های نگهداری را کاهش دهد. به خاطر داشته باشید که برای دستیابی به بهترین نتایج، همیشه از روغن موتور کاسترول مگناتک 10W40 SN اصل و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت و کارایی آن اطمینان حاصل نمایید.

مشخصات

مشخصاتکاسترول مگانتک 10W40 حجم ۴ لیتر

وزن4000 گرم
ابعاد40 × 50 × 30 متر
گارانتی

تضمین اصالت, گواهی نامه تعویض

حجم

4 L

API

10W40 SN

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از شانزلیزه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید
    • محمد

      نقاط قوت
      • خوش قیمت نسبت به شهرستان
      • اصل

      سلام
      ممنون از اینکه طبق وعده ای که دادین روغن‌ موتور کاسترول اصل فرستادین
      سپاس

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۷۷۰,۰۰۰